zondag 22 november 2020

Beginnen met "online" geld verdienen of geld sparen

Begin april ben ik begonnen met een nieuwe manier van sparen / geld verdienen. Alle extra inkomsten die ik genereer en alle meevallers heb ik op een aparte rekening gezet en hiervan heb ik bij ASN aandelen gekocht. Inmiddels staat mijn teller op 634 euro dit is best een behoorlijk bedrag in +- 7 maanden. Als ik dit geld niet apart had gezet was het verdwenen in mijn overige financiële huishuiding. Dit geld is geld dat ik extra verdien en niet nodig heb vandaar dat ik het geïnvesteerd heb in aandelen.



Dit is iets wat jij ook kan doen, het enige wat je nodig hebt is de discipline om iedere euro die je extra verdient en alle meevallers op een aparte rekening te zetten. Hoe heb ik dit extra geld verdient hoor ik je nu vragen, dat heb ik op verschillende manieren gedaan:

Euroclix 

Via euroclix kun je geld sparen door enquêtes in te vullen, op emails te klikken en als je via euroclix bestelling plaatst. Verreweg mijn meeste clix verdien ik door enquêtes en bijvoorbeeld als ik switch van energieleverancier, zorgverzekering of iets bestel via bol.com of Zaalando.

Panelwizard/Factsnapp:

Panelwizard en Factsnap zijn websites die je uitnodigen voor enquêtes waarbij je 10 cent per vraag verdient. De uitbetaling vind bij beide sites 2 keer per jaar uit.

Mobrog

Mobrog is ook een enquête site waarbij je geld krijgt voor het invullen van enquêtes. Ze betalen bij minimaal 5 euro uit. 

Respondenten.nl

Bij respondenten.nl kun je deelnemen aan enquêtes en product onderzoeken je wordt uitbetaald via bol.com bonnen. Deze bonnen kun je weer gebruiken als je iets nodig hebt via bol.com en als je deze bestelling dan plaats via je euroclix krijg je ook weer geld terug.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten