zondag 22 november 2020

Gratis CS go skins, steam spellen, kinguin of G2A, Skinbaron giftcards verdienen.

 Ben je net als ik een gamer die graag met nieuwe skins loopt of gratis games wil kopen? Dan heb ik goed nieuws je kan zelf deze skins verdienen zonder dat je er zelf geld aan hoeft uit te geven. Je kunt zelfs laten uitbetalen in crypto, paypal etc.




Via freecash kun je door apps te installeren, apps te spelen, enquêtes in te vullen, op links te klikken maandelijks 100 dollar of meer verdienen en deze omzetten in je CS GO skins, DOTA 2 skins, steam spellen, kinguin giftcards of G2A giftcards. Inmiddels heb ik al voor 150 tot 200 euro aan skins gekocht en weer verkocht via skinbaron zodat ik extra geld op mijn bankrekening heb. 

Via de site kun je guides openen en ook via discord kun je vragen stellen zodat je sneller meer kan verdienen. Ik adviseer je om geen skins te kopen via hun eigen shop omdat je dan veel meer betaald in vergelijking tot het omzetten van je saldo naar een swapgg voucher en vervolgens dan de skin koopt. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten